avon

Idealna sukienka..

Maj jak wiemy to czas roznego rodzaju imprez..a to Pierwsza Komunia, a to wesele najlepszej przyjaciolki.
Sama nie wiem czemu maj cieszy sie tak duza popularnoscia jesli chodzi o imprezy..byc moze kazdy liczy na cudowna majowa pogode:) Soczysta zielen drzew budzacych sie do zycia po szarej zimie, powiedzmy sobie szczerze maj to piekny miesiac!!!

Poszukajmy wiec idealnej sukienki odpowiedniej na majowa okazje..









Macie jakies imprezy okolicznosciowe ?
Kreacja juz wybrana?

kto moze bardzo prosze o pomoc w klikaniu


Z gory wszystkim dziekuje za pomoc:*

BUZIAKI
XOXO

19 komentarzy:

  1. Same piękności wybrałaś :-)
    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam.Ja właśnie szukam kiecki na komunię. Zamówiłam w Sheinside miętową, ale nie wiem jak będzie leżała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia mi się najbardziej podoba. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klik poszedł :) Pierwsza bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienki, druga bardzo mi się podoba i kliknęłam :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie pierwsza, podoba mi się zarówno kolor, jak i krój :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie http://testolandiazadarmo.blogspot.com/2015/04/rozdanie-z-jexshop.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się sukienka w kolorze pudrowego różu . Świetna propozycja na wszelkiego rodzaju imprezy, zarówno te duże, jak i małe, kameralne przyjęcia ! :)
    Pozdrawiam i rzecz jasna obserwuję <3
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  8. ta ostatnia jest cudna :D O(czywiście kliknęłam powodzenia! :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!

    Very nice Post! Thanks!

    And you have very nice Pics!!!!

    I follow you on Google Friends Connect , maybe you follow me back? ;o)

    Have a nice Day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym mieć wszystkie z tych sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne sukienki, kliknięte!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3