avon

Olejek arganowy do wlosow z firmy Bioelixire..

Olejek arganowy jest produktem regeneracyjnym, idealnie nawilza wlosyi chroni je przed czynnikami zewnetrznymi.
Nadaje im polysk, likwiduje matowosc zwlaszcza wlosom farbowanym, nadaje im miekkosc i zapobiega rozdwajaniu koncowek.
Olejek arganowy firmy Bioelixire dodatkowo wzbogacony jest o olejek jojoba i slonecznikowy.

Producent poleca nanoszenie olejku na wilgotne wlosy aczkolwiek u mnie doskonale sie sprawdza na wlosach suchych, zwlaszcza po prostowaniu ich prostownica nadaje im pieny polysk i co najwazniejsze nie natluszcza ich ( oczywiscie stosujac niewielka ilosc produktu)
Dodatkowo stosowac mozna ten olejek jako dodatek do farb, idealnie chroni wlosy podczas farbowania i nadaje piekny polysk.



Z pewnoscia wroce do tego olejku jak tylko bede miala okazje, pieknie pachnie i nadaje wlosom lsniacy wyglad.
Dostepny jest w Rossmannie w cenie 9 zlotych wiec za darmo w porownaniu do innych olejkow znanych firm.
Pojemnosc 20 ml, ale starcza na bardzo dlugo, wystarczy uzywac niewielka ilosc.

Polecam!!!!

15 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować ;)
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jeszcze go używać. Jednak słyszałam same dobre opinie
    ____________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam olejek arganowy na włosy :) są takie mięciutkie po nim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam olejek arganowy nie wiem czy nie z tej samej firmy nawet. Na moich długich włosach sprawdza się bardzo dobrze :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten olejek i go uwielbiam:) Niedługo będę kupować kolejne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. This product is super amazing, I have tried it. Love your review.

    Kanwalikram's Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena niska, bo mieszany z innymi olejkami pewnie. Ja lubię czysty olej arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. That looks so great!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oo bardzo niska cena *.* mam olejek arganowy tyle że z bielendy i za 200 ml zapłaciłam 2 zł:P
    ogólnie super produkt, moje włosy są odżywione *.*
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest ten olejek i ładnie pachnie. :-)
    Zapraszam do mnie. Może wspólna obserwacja? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3